26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Komşum Betül tecavüz hikayesi

Hepinize merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Komşum Betül ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Mehmet 18 yaşında çok sikici ve çok abaza bir kişiyim. Bu olay sikiş tam olarak 2 yıl kadar önce yaşandı. Uzun zamandır Türbanlı Komşum Betül ile beraber olmayı arzuluyordum. Harika götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Perşembeydi. Yine seksi elbisesiyle mutfakta dolanıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Türbanlı Komşum Betül hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Komşum Betül çok kötü etmişti beni. Cebren harika amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Komşum Betül her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına gittim. Üstünde sarı seksi fazla azdırıcı bir yelek giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Komşum Betül ile gülerek tartışmaya karar vermiştim. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Komşum Betül ve götü çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Mehmet sikme beni çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri çıkardığımda bir tek kırmızı kilotuyla kalmıştı. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken çok sikilmelik şekildeydi. Amını okşadıkça biraz rahatlamıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Yarağımı boğazına uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder