26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Teyzemin Kızı Banu tecavüzüm

Merhaba, sizlere bugün Türbanlı Teyzemin Kızı Banu ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Faruk 16 yaşında kaslı ve sapık biriyim. Bu olay erotik hikaye yanılmıyorsam 2 sene önce gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Teyzemin Kızı Banu ile seks yapmayı istiyordum. Harika memeleri ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Hep yaptığı gibi azdırıcı eteğiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Kocaman olan ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Koşarak banyoya gidip Türbanlı Teyzemin Kızı Banu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Teyzemin Kızı Banu fena azdırmıştı. Zorla mükemmel amına sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sikecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Banu her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üzerinde kırmızı seksi çooook azdırıcı bir yelek vardı. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Teyzemin Kızı Banu ile şaka yollu güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonra farkettirmeden üstüne çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Banu ve götü çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Altımdan kalkmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Faruk sikme beni diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda sadece kırmızı kilotuyla duruyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı seksi gözüküyordu. Memelerini yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Amını parmaklıyordum. Sikimi diline uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher gün sikişiyoruz.




1 yorum:

  1. Mrb serdar ben ciddi anlamda fantazi yasamak isteyen dul bayanlar kizlar evli citfler ciddi olan arasin 05324764618 erkekler ve istanbul disindakiler aramasin lutfen

    YanıtlaSil