28 Şubat 2015 Cumartesi

Kankam Asuman nasıl siktim

Selam gençler, siz değerli takipçilere bugün Kankam Asuman ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Ben Ahmet 17 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu olay anal seks tam olarak 6 yıl evvel gerçekleşti. Uzun zamandır Kankam Asuman ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Devasa götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zaman olduğu gibi seksi eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Şahlanan ufaklığı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak banyoya varıp Kankam Asuman hayaliyle çavuşu devirdim. Seks arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kankam Asuman fena azdırmıştı. Cebren mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Kankam Asuman her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üzerinde yeşil seksi çooook azdırıcı bir blüz giymişti. Yakınına yanaştım. Sakince elimi memelerine değdirdim. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Kankam Asuman ile gülerek tartışmaya başlamıştık. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden üstüne geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Kankam Asuman ve götü çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çabaladı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda bir tek kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Memelerini öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken tam seksi şekildeydi. Memelerini okşadıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Amını parmaklıyordum. Yarağımı ağzına verdim. Zorla sakso çektiriyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder