25 Şubat 2015 Çarşamba

Türbanlı Kardeşim Serra ile sikiş

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Kardeşim Serra ile nasıl seks yaptığımı anlatacağım. Adım Hasan Hüseyin 17 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu seks hikayesi tam olarak 4 yıl önce gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Kardeşim Serra ile seks yapmayı arzuluyordum. Mükemmel götü ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren sütyeniyle odamda dolaşıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen ufaklığı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya giderek Türbanlı Kardeşim Serra hayaliyle çavuşu devirdim. Am arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Kardeşim Serra niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Kardeşim Serra ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üzerinde yeşil ateşli çooook sik kaldırıcı bir blüz bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Sakince bacağımı götüne değdirdim. İlk başta anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Kardeşim Serra ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra farkettirmeden üstüne geçtim Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Kardeşim Serra ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Hasan Hüseyin etme çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini sıyırdığımda yalnızca pembe tangasıyla duruyordu. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Altımda çok seks dolu bir biçimdeydi. Memelerini okşadıkça bir nebze sakinlemişti. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı diline verdim. İstemese de sakso çektiriyordum. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder