26 Şubat 2015 Perşembe

Baldızım Begüm ile ateşli hikaye

Selam gençler, sizlere bugün Baldızım Begüm ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Adım Abdullah 21 yaşında kaslı ve çok abaza bir kişiyim. Bu seks hikayesi tam olarak 2 sene kadar önce oldu. Hep Baldızım Begüm ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel bacakları ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Her zamanki gibi azdırıcı eteğiyle odamda geziniyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Şahlanan sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Koşarak tuvalete varıp Baldızım Begüm hayaliyle çavuşu devirdim. Göt arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Baldızım Begüm niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel amına sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Baldızım Begüm ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere gittim. Üstünde sarı ateşli fazla sik kaldırıcı bir hırka vardı. Yakınına yanaştım. Sakince bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Baldızım Begüm ile şaka bahanesiyle güreşmeye karar vermiştim. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Baldızım Begüm ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Abdullah yapma çığlıkları atıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda bir tek sarı tangasıyla kalmıştı. Memelerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda aşırı seksi gözüküyordu. Memelerini öptükçe biraz rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorlayarak ağzına verdim. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder