24 Şubat 2015 Salı

Komşum Betül ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Komşum Betül ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Ben Anıl 30 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Yaşadığımız seks yanılmıyorsam 3 sene evvel yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Komşum Betül ile seks yapmayı arzuluyordum. Çok seksi memeleri ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Her zamanki gibi azdırıcı eteğiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan sikimi pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda banyoya gidip Komşum Betül hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Komşum Betül niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel götüne sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Komşum Betül her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa yakınına gittim. Üstünde yeşil seksi çok azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Komşum Betül ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra sessizce üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Komşum Betül ve götü çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Anıl sikme beni diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini soyduğumda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken çok sikilmelik şekildeydi. Memelerini yaladıkça biraz sakinlemişti. Göt deliğini parmaklıyordum. Sikimi boğazına götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder