26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Öğretmenim Banu tecavüzüm

Selam gençler, sizlere bu yazımda Türbanlı Öğretmenim Banu ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Ben Ahmet 16 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Yaşadığım seks hikayesi yaklaşık 7 sene kadar önce gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Türbanlı Öğretmenim Banu ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Cumaydı. Yine seksi elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Harekete geçen sikimi saklamak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete varıp Türbanlı Öğretmenim Banu hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Öğretmenim Banu niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren harika memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Öğretmenim Banu her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yakınına vardım. Üzerinde sarı seksi çooook azdırıcı bir hırka vardı. Yakınına yaklaştım. Sakince bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi fark etmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Öğretmenim Banu ile şaka yollu boğuşmaya başlamıştık. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Öğretmenim Banu ve memeleri çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını anlamıştı. Kurtulmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çalıştı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Ahmet sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini soyduğumda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Amını okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı diline uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Sonraları o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder