25 Şubat 2015 Çarşamba

Kardeşim Betül nasıl siktim

Hepinize merhaba, sizlere bugün Kardeşim Betül ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Adım Ahmet 23 yaşında seks dolu ve çok abaza biriyim. Unutamadığım bu erotik hikaye yanılmıyorsam 5 sene önce oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Kardeşim Betül ile seks yapmayı istiyordum. Harika memeleri ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Salıydı. Her zamanki gibi seksi sütyeniyle evde dolanıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Kocaman olan sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda odama varıp Kardeşim Betül hayaliyle 31 çektim. Am isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Kardeşim Betül niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren harika amına sahip olacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Kardeşim Betül ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Odaya yakınına geçtim. Üstünde kırmızı seksi fazla güzel bir hırka vardı. Yakınına yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine değdirdim. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Kardeşim Betül ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Kardeşim Betül ve götü çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini sıyırdığımda sadece sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Memelerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok seksi bir biçimdeydi. Memelerini öptükçe bir nebze sakinlemişti. Amını yalıyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder