27 Şubat 2015 Cuma

TeyzemEsma ile çok özel

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda TeyzemEsma ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Alp 17 yaşında çok seksi ve çok abaza biriyim. Bu olay sikiş yaklaşık 6 sene evvel yaşandı. Yıllarca TeyzemEsma ile beraber olmayı düşlüyordum. Devasa bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi içini gösteren eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Koşarak banyoya gidip TeyzemEsma hayaliyle 31 çektim. Am arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

TeyzemEsma niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren harika memelerine sahip olacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. TeyzemEsma her halükarda benim olacaktı. Mutfağa yanına vardım. Üzerinde kırmızı içini gösteren fazla sik kaldırıcı bir yelek bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi memelerine sürttüm. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. TeyzemEsma ile şaka yollu güreşmeye karar vermiştim. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonra sessizce vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. TeyzemEsma ve memeleri çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Alp yapma diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca sarı tangasıyla kalmıştı. Boynunu yalamaya başlamıştım. Çırpınırken çok seks dolu gözüküyordu. Amını okşadıkça biraz rahatlamıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Yarağımı boğazına götürdüm. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Sonraları o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder