27 Şubat 2015 Cuma

Yeğenim Fatma ile uzun sex

Selam gençler, siz değerli takipçilere şimdi Yeğenim Fatma ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Ahmet 15 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Anlatacağım anal seks yaklaşık 7 yıl önce gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Yeğenim Fatma ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Harika bacakları ile beni azdırıyordu. Sikiştiğimiz gün Cumartesiydi. Yine içini gösteren sütyeniyle evde dolanıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Harekete geçen sikimi saklamak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda odama giderek Yeğenim Fatma hayaliyle 31 çektim. Göt isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Yeğenim Fatma fena azdırmıştı. İstemese de harika götüne sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Yeğenim Fatma ne olursa olsun benim olacaktı. Salona yakınına geçtim. Üzerinde yeşil içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir hırka giymişti. Yakınına yaklaştım. Sakince elimi memelerine dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Yeğenim Fatma ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Yeğenim Fatma ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Ahmet etme çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini sıyırdığımda sadece pembe kilotuyla kalmıştı. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Debelenirken aşırı seks dolu şekildeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı boğazına uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder