27 Şubat 2015 Cuma

Öğretmenim Candan götten sikişim

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda Öğretmenim Candan ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Mehmet 26 yaşında seks dolu ve sapık biriyim. Bu sikiş yanılmıyorsam 5 yıl evvel oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Öğretmenim Candan ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Çok seksi memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Pazartesiydi. Hep yaptığı gibi içini gösteren elbisesiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu durum Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Harekete geçen sikimi saklamak da zorlanıyordum. Koşarak tuvalete giderek Öğretmenim Candan hayaliyle çavuşu devirdim. Seks arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Öğretmenim Candan niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika memelerine sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Öğretmenim Candan ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üstünde kırmızı içini gösteren fazla güzel bir hırka vardı. Yakınına yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne değdirdim. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika kadar geçmişti. Öğretmenim Candan ile şaka bahanesiyle boğuşmaya başlamıştık. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra yavaşça vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Öğretmenim Candan ve amı çok yakınımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mehmet yapma diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini çıkardığımda bir tek pembe kilotuyla duruyordu. Memelerini öpmeye çalışıyordum. Altımda aşırı seksi şekildeydi. Amını okşadıkça bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Sikimi diline götürdüm. İstemese de ağzına verdim. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder