27 Şubat 2015 Cuma

Ablam Candan ile seks hikayemiz

Hepinize merhaba, sizlere bugün Ablam Candan ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Mehmet 30 yaşında seks dolu ve çok abaza bir erkeğim. Bu olay sikiş yaklaşık 7 sene kadar önce oldu. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Ablam Candan ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Çok seksi götü ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Yine azdırıcı elbisesiyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen yarrağımı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Ablam Candan hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Ablam Candan fena azdırmıştı. Zorla çok seksi amına sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sikecektim. Ablam Candan her şekilde benim olacaktı. Odaya yakınına gittim. Üstünde kırmızı ateşli çok azdırıcı bir yelek giymişti. Yakınına yanaştım. Sakince bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Ablam Candan ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonra farkettirmeden üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Ablam Candan ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını farketmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mehmet etme diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri çıkardığımda sadece pembe kilotuyla duruyordu. Boynunu ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda aşırı seks dolu şekildeydi. Boynunu öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı diline uzattım. Zorla ağzına verdim. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder