28 Şubat 2015 Cumartesi

Baldızım Sıla ile seks hikayemiz

Hepinize merhaba, sizlere şimdi Baldızım Sıla ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Adım Faruk 29 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Yaşadığım seks hikayesi tam olarak 2 sene evvel gerçekleşti. Hep Baldızım Sıla ile seks yapmayı düşlüyordum. Mükemmel kalçası ile beni azdırıyordu. Günlerden Salıydı. Her zaman olduğu gibi seksi eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan sikimi saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda banyoya varıp Baldızım Sıla hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Baldızım Sıla çok kötü etmişti beni. İstemese de harika amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Baldızım Sıla her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona bulunduğu yere gittim. Üzerinde sarı seksi çooook sik kaldırıcı bir yelek giymişti. Yakınına yanaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. İlk başta hissetmemişti. 10 dakika kadar geçmişti. Baldızım Sıla ile gülerek tartışmaya başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Baldızım Sıla ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Faruk etme diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı sikilmelik şekildeydi. Memelerini yaladıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını yalıyordum. Sikimi ağzına uzattım. Zorlayarak ağzına verdim. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder