25 Şubat 2015 Çarşamba

Kardeşim Ahu götten sikişim

Selam gençler, sizlere şimdi Kardeşim Ahu ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Hasan Hüseyin 25 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu unutulmaz erotik hikaye yaklaşık 4 yıl evvel yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Kardeşim Ahu ile beraber olmayı istiyordum. Mükemmel götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Salıydı. Her zamanki gibi içini gösteren eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Harekete geçen ufaklığı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Kardeşim Ahu hayaliyle 31 çektim. Sikiş arzusuyla doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Kardeşim Ahu çok kötü etmişti beni. Zorla harika memelerine koyacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Kardeşim Ahu her halükarda benim olacaktı. Odaya yanına geçtim. Üstünde yeşil seksi fazla azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Kardeşim Ahu ile şaka yollu tartışmaya karar vermiştim. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru yavaşça üstüne yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Kardeşim Ahu ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Hasan Hüseyin yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Üstündekileri sıyırdığımda bir tek sarı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu öpmeye çalışıyordum. Çırpınırken çok seksi gözüküyordu. Memelerini okşadıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı diline verdim. Zorla yalatıyordum. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder