24 Şubat 2015 Salı

Komşum Sevilay ile uzun sex

Selam gençler, sizlere bu yazımda Komşum Sevilay ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Benim adım Anıl 20 yaşında çok sikici ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu unutulmaz sikiş yanılmıyorsam 5 yıl evvel gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Komşum Sevilay ile beraber olmayı düşlüyordum. Mükemmel kalçası ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Perşembeydi. Her zaman olduğu gibi içini gösteren elbisesiyle evde dolaşıyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Ayaklanan ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Komşum Sevilay hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Komşum Sevilay çok kötü etmişti beni. İstemese de mükemmel amına sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Komşum Sevilay ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yakınına vardım. Üstünde kırmızı seksi fazla güzel bir yelek vardı. Yakınına yanaştım. Sakince elimi götüne değdirdim. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Komşum Sevilay ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Önce çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Komşum Sevilay ve götü artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Anıl yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda aşırı seks dolu gözüküyordu. Amını yaladıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı ağzına götürdüm. Zorlayarak yalatıyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder