28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Teyzemin Kızı Betül ile çok özel

Merhaba, siz değerli takipçilere şimdi Türbanlı Teyzemin Kızı Betül ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Ben Ahmet 24 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza bir kişiyim. Bu olay anal seks tam olarak 3 sene kadar önce yaşandı. Uzun zamandır Türbanlı Teyzemin Kızı Betül ile beraber olmayı düşlüyordum. Harika bacakları ile beni delirtiyordu. Günlerden Pazartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya yetmişti. Harekete geçen sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Koşarak odama gidip Türbanlı Teyzemin Kızı Betül hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Teyzemin Kızı Betül fena azdırmıştı. Zorla harika amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Betül ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya yanına vardım. Üstünde yeşil ateşli fazla azdırıcı bir hırka giymişti. Yakınına yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine sürttüm. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Teyzemin Kızı Betül ile şaka yollu tartışmaya başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Betül ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Ahmet sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda bir tek sarı kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini öpmeye başlamıştım. Çırpınırken tam seksi şekildeydi. Amını okşadıkça bir nebze rahatlamıştı. Amını okşuyordum. Ufaklığı diline verdim. İstemese de ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder