26 Şubat 2015 Perşembe

Kardeşim Sıla ile çok özel

Selam gençler, sizlere bu yazımda Kardeşim Sıla ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi açıklayacağım. Benim adım Anıl 19 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu olay seks hikayesi yaklaşık 7 yıl önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Kardeşim Sıla ile beraber olmayı istiyordum. Çok seksi bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Perşembeydi. Her zamanki gibi seksi sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Yine sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan sikimi pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya giderek Kardeşim Sıla hayaliyle 31 çektim. Sikiş isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Kardeşim Sıla çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Kardeşim Sıla her halükarda sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üstünde kırmızı seksi fazla azdırıcı bir yelek giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Kardeşim Sıla ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Kardeşim Sıla ve götü çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Anıl yapma diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda sadece sarı tangasıyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini ısırmaya başlamıştım. Altımda tam sikilmelik şekildeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı ağzına götürdüm. İstemese de yalatıyordum. Bir süre o da mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikiyorum.




2 yorum:

  1. Mrb serdar ben ciddi anlamda fantazi yasamak isteyen dul bayanlar kizlar evli citfler ciddi olan arasin 05324764618 erkekler ve istanbul disindakiler aramasin lutfen

    YanıtlaSil
  2. antalyada mehmet sevk benim işim buyrun arayın 0545 2947041

    YanıtlaSil