28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Teyzemin Kızı Ada tecavüz hikayesi

Selam gençler, sizlere şimdi Türbanlı Teyzemin Kızı Ada ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Ben Faruk 16 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Unutamadığım bu erotik hikaye tam olarak 6 sene kadar önce yaşandı. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Teyzemin Kızı Ada ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Çok seksi kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Sikiştiğimiz gün Perşembeydi. Yine azdırıcı elbisesiyle evde geziniyordu. Bu hareketleri Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Ayaklanan yarrağımı göstermemek de zorlanıyordum. Koşarak tuvalete gidip Türbanlı Teyzemin Kızı Ada hayaliyle çavuşu devirdim. Göt isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Teyzemin Kızı Ada çok kötü etmişti beni. Cebren harika götüne sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Ada her halükarda sikimi tadacaktı. Salona yanına gittim. Üzerinde sarı ateşli çok güzel bir blüz giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Teyzemin Kızı Ada ile şaka yollu boğuşmaya karar vermiştim. Önce ben altta kalmıştım. Sonra sessizce vücudunun üzerine yer değiştirdik. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Ada ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Kurtulmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Faruk etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek sarı kilotuyla duruyordu. Memelerini yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken tam seks dolu gözüküyordu. Memelerini yaladıkça biraz rahatlamıştı. Amını yalıyordum. Ufaklığı boğazına götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder