26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Amcamın Kızı Sıla götten sikişim

Merhaba, size bugün Türbanlı Amcamın Kızı Sıla ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Benim adım Zeki 26 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Anlatacağım seks tam olarak 7 sene evvel yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Amcamın Kızı Sıla ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Harika memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Pazartesiydi. Her zamanki gibi içini gösteren elbisesiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan yarrağımı saklamak da çaba sarf ediyordum. Bir çırpıda banyoya varıp Türbanlı Amcamın Kızı Sıla hayaliyle 31 çektim. Seks arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Amcamın Kızı Sıla çok kötü etmişti beni. Zorla harika götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Türbanlı Amcamın Kızı Sıla her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına gittim. Üstünde kırmızı ateşli çooook azdırıcı bir blüz vardı. Yakınına yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine dokundurdum. İlk hareketimde fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Amcamın Kızı Sıla ile şaka yollu tartışmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Türbanlı Amcamın Kızı Sıla ve memeleri çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Kurtulmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Zeki etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini soyduğumda yalnızca pembe kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi bir biçimdeydi. Amını yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Yarağımı diline götürdüm. Zorla ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sevişiyoruz.




1 yorum:

  1. Mrb serdar ben ciddi anlamda fantazi yasamak isteyen dul bayanlar kizlar evli citfler ciddi olan arasin 05324764618 erkekler ve istanbul disindakiler aramasin lutfen

    YanıtlaSil