26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Kardeşim Sıla götten sikişim

Merhaba, sizlere bu yazımda Türbanlı Kardeşim Sıla ile ne şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Hasan Hüseyin 22 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza bir kişiyim. Yaşadığımız seks hikayesi yanılmıyorsam 6 yıl kadar önce gerçekleşti. Uzun zamandır Türbanlı Kardeşim Sıla ile seks yapmayı istiyordum. Mükemmel götü ile beni azdırıyordu. Günlerden Çarşambaydı. Her zamanki gibi içini gösteren eteğiyle odamda geziniyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen yarrağımı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca odama varıp Türbanlı Kardeşim Sıla hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş düşüncesiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Kardeşim Sıla çok kötü etmişti beni. Cebren mükemmel memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Kardeşim Sıla her halükarda benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üzerinde yeşil seksi fazla güzel bir hırka bulunuyordu. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Kardeşim Sıla ile şaka bahanesiyle boğuşmaya karar vermiştim. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru farkettirmeden üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kardeşim Sıla ve memeleri benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Hasan Hüseyin sikme beni diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek pembe kilotuyla duruyordu. Memelerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok sikilmelik şekildeydi. Memelerini yaladıkça biraz kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorla ağzına verdim. Biraz sonra o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder