27 Şubat 2015 Cuma

Türbanlı Teyzemin Kızı Nevra ile çok özel

Hepinize merhaba, size bugün Türbanlı Teyzemin Kızı Nevra ile nasıl seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Mehmet 21 yaşında seks dolu ve sapık bir erkeğim. Bu unutulmaz anal seks yaklaşık 5 yıl evvel oldu. Uzun zamandır Türbanlı Teyzemin Kızı Nevra ile beraber olmayı düşlüyordum. Devasa bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Pazardı. Her zaman olduğu gibi seksi eteğiyle odamda geziniyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yetmişti. Harekete geçen ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Hızlıca banyoya varıp Türbanlı Teyzemin Kızı Nevra hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Teyzemin Kızı Nevra niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla harika amına sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Nevra her halükarda sikimi tadacaktı. Mutfağa yanına gittim. Üzerinde kırmızı içini gösteren çok azdırıcı bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yaklaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. İlk başta anlamamıştı. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Teyzemin Kızı Nevra ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonra sessizce üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Nevra ve memeleri çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını farketmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Mehmet yapma çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini sıyırdığımda yalnızca pembe kilotuyla duruyordu. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı seks dolu gözüküyordu. Boynunu öptükçe bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder