28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Teyzem Seda götten sikişim

Hepinize merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Teyzem Seda ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Ben Feyzullah 25 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu göt sikişi tam olarak 5 yıl önce yaşandı. Yıllarca Türbanlı Teyzem Seda ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Çok seksi kalçası ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Her zamanki gibi içini gösteren sütyeniyle içerde geziniyordu. Bu durum Yine beni azdırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan yarrağımı saklamak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca tuvalete gidip Türbanlı Teyzem Seda hayaliyle çavuşu devirdim. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Teyzem Seda niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla çok seksi amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzem Seda her halükarda sikimi tadacaktı. Mutfağa yakınına geçtim. Üstünde sarı içini gösteren çooook azdırıcı bir blüz giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince elimi götüne dokundurdum. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika kadar geçmişti. Türbanlı Teyzem Seda ile gülerek boğuşmaya başlamıştık. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Teyzem Seda ve götü çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Feyzullah etme diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri soyduğumda yalnızca kırmızı kilotuyla kalmıştı. Göğüslerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam seksi bir biçimdeydi. Amını yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi boğazına götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder