28 Şubat 2015 Cumartesi

Baldızım Emine ile uzun sex

Hepinize merhaba, sizlere bugün Baldızım Emine ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Adım Alparslan 24 yaşında oldukça yakışıklı ve sapık bir kişiyim. Yaşadığımız seks hikayesi yaklaşık 2 yıl kadar önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Baldızım Emine ile doyasıya sikişmeyi istiyordum. Mükemmel memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren eteğiyle içerde dolanıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Büyüyen yarrağımı saklamak da güçlük çekiyordum. Koşarak banyoya giderek Baldızım Emine hayaliyle 31 çektim. Am arzusuyla doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Baldızım Emine niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de harika memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Baldızım Emine her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Salona yanına vardım. Üstünde sarı seksi çooook güzel bir hırka giymişti. Üstüne doğru yaklaştım. Sakince bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi fark etmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Baldızım Emine ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra yavaşça vücudunun üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Baldızım Emine ve götü benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alparslan yapma diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini soyduğumda sadece pembe tangasıyla duruyordu. Göğüslerini öpmeye çalışıyordum. Debelenirken çok seks dolu şekildeydi. Amını yaladıkça az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı boğazına götürdüm. İstemese de yalatıyordum. Sonraları ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder