27 Şubat 2015 Cuma

Ablam Zehra götten sikişim

Selam gençler, siz değerli takipçilere bugün Ablam Zehra ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Mustafa 19 yaşında kaslı ve çok abaza bir erkeğim. Bu unutulmaz göt sikişi tam olarak 6 sene kadar önce gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Ablam Zehra ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel kalçası ile beni azdırıyordu. Günlerden Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren eteğiyle odamda dolanıyordu. Bu durum Yine sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Harekete geçen sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca odama gidip Ablam Zehra hayaliyle çavuşu devirdim. Am arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Ablam Zehra niyeti bozdurtmuştu bana. Zorla mükemmel götüne koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Ablam Zehra ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üzerinde sarı seksi çok azdırıcı bir hırka vardı. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Ablam Zehra ile şaka yollu boğuşmaya başlamıştık. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üstüne geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Ablam Zehra ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Elbisesini çıkartmaya başladım. Mustafa etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri sıyırdığımda bir tek pembe kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini yalamaya çalışıyordum. Altımda aşırı seks dolu bir biçimdeydi. Memelerini okşadıkça biraz sakinlemişti. Kadınlığını yalıyordum. Yarağımı boğazına götürdüm. İstemese de ağzına verdim. Bir süre o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder