27 Şubat 2015 Cuma

Türbanlı Yeğenim Defne ile ateşli hikaye

Merhaba, sizlere bugün Türbanlı Yeğenim Defne ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Mehmet 20 yaşında kaslı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu unutulmaz seks yaklaşık 5 sene evvel yaşandı. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Türbanlı Yeğenim Defne ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Devasa bacakları ile beni delirtiyordu. Günlerden Pazartesiydi. Yine seksi sütyeniyle evde dolaşıyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan sikimi saklamak da güçlük çekiyordum. Bir çırpıda tuvalete giderek Türbanlı Yeğenim Defne hayaliyle çavuşu devirdim. Göt arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Yeğenim Defne fena azdırmıştı. Zorla harika amına koyacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Yeğenim Defne ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Mutfağa bulunduğu yere vardım. Üstünde kırmızı içini gösteren çooook azdırıcı bir hırka vardı. Yakınına yanaştım. Sakince elimi memelerine sürttüm. İlk hareketimde hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Yeğenim Defne ile şaka bahanesiyle boğuşmaya çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Yeğenim Defne ve götü benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Oyunu bırakmaya niyet etti. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya niyet etti. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Mehmet sikme beni diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri sıyırdığımda yalnızca sarı dantelli iç çamaşarıyla kalmıştı. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Altımda çok sikilmelik bir biçimdeydi. Amını okşadıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Yarağımı ağzına uzattım. İstemese de ağzına verdim. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder