28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Teyzemin Kızı Banu ile seks hikayemiz

Selam gençler, sizlere bugün Türbanlı Teyzemin Kızı Banu ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Adım Abdullah 24 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu göt sikişi yaklaşık 5 sene önce yaşandı. Yıllarca Türbanlı Teyzemin Kızı Banu ile beraber olmayı istiyordum. Devasa bacakları ile beni delirtiyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Yine seksi sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Büyüyen sikimi göstermemek de güçlük çekiyordum. Hızlıca banyoya varıp Türbanlı Teyzemin Kızı Banu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Teyzemin Kızı Banu fena azdırmıştı. Zorla harika memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Teyzemin Kızı Banu her şekilde benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde sarı ateşli fazla azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Yanına doğru yaklaştım. Belli etmeden bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi fark etmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Teyzemin Kızı Banu ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Teyzemin Kızı Banu ve memeleri benim olacaktı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi hissetmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Abdullah yapma diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek kırmızı tangasıyla duruyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Debelenirken çok seksi bir biçimdeydi. Amını öptükçe az da olsa rahatlamıştı. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi diline uzattım. İstemese de ağzına verdim. Bir süre kendisi de zevk almaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder