25 Şubat 2015 Çarşamba

Türbanlı Kankam Gamze götten sikişim

Hepinize merhaba, size şimdi Türbanlı Kankam Gamze ile nasıl seks yaptığımı bahsedeceğim. Ben Ahmet 21 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu unutulmaz erotik hikaye tam olarak 2 yıl kadar önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Türbanlı Kankam Gamze ile seks yapmayı düşlüyordum. Harika götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Salıydı. Her zamanki gibi azdırıcı elbisesiyle evde geziniyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye yeterli olmuştu. Kocaman olan yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya varıp Türbanlı Kankam Gamze hayaliyle 31 çektim. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Kankam Gamze fena azdırmıştı. Zorla çok seksi memelerine sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Kankam Gamze her halükarda benim olacaktı. Salona bulunduğu yere gittim. Üzerinde kırmızı seksi fazla azdırıcı bir blüz giymişti. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. Hareketimi fark etmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Kankam Gamze ile şaka yollu güreşmeye karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Kankam Gamze ve memeleri çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Ahmet sikme beni diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Memelerini yalamaya çalışıyordum. Debelenirken çok sikilmelik şekildeydi. Amını öptükçe az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi diline uzattım. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder