25 Şubat 2015 Çarşamba

Türbanlı Baldızım Zehra ile çok özel

Merhaba, sizlere bu yazımda Türbanlı Baldızım Zehra ile ne şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Alp 26 yaşında oldukça yakışıklı ve çok abaza biriyim. Unutamadığım bu göt sikişi yanılmıyorsam 6 sene kadar önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Türbanlı Baldızım Zehra ile beraber olmayı istiyordum. Çok seksi kalçası ile beni azdırıyordu. Günlerden Perşembeydi. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle mutfakta dolaşıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Şahlanan ufaklığı pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca tuvalete varıp Türbanlı Baldızım Zehra hayaliyle çavuşu devirdim. Seks isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Baldızım Zehra çok kötü etmişti beni. Cebren çok seksi memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Baldızım Zehra her şekilde siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına vardım. Üzerinde kırmızı seksi çooook sik kaldırıcı bir blüz vardı. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi götüne sürttüm. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Baldızım Zehra ile şaka yollu tartışmaya başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Sonlara doğru yavaşça üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Baldızım Zehra ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Kurtulmaya çalıştı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda sadece kırmızı kilotuyla duruyordu. Memelerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı seksi gözüküyordu. Boynunu öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder