27 Şubat 2015 Cuma

Türbanlı Öğretmenim Candan ile sikişimiz

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Türbanlı Öğretmenim Candan ile nasıl analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Ben Anıl 28 yaşında kaslı ve çok abaza bir erkeğim. Anlatacağım sikiş tam olarak 2 yıl önce yaşandı. Uzun zamandır Türbanlı Öğretmenim Candan ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Mükemmel bacakları ile beni delirtiyordu. Günlerden Pazardı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Harekete geçen sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya giderek Türbanlı Öğretmenim Candan hayaliyle mastürbasyon yaptım. Sikiş arzusuyla deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Öğretmenim Candan niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren harika memelerine sikimi sokacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Öğretmenim Candan ne olursa olsun benim olacaktı. Salona yakınına geçtim. Üstünde kırmızı ateşli fazla azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne değdirdim. Hareketimi hissetmemişti. Yarım saat geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Öğretmenim Candan ile gülerek tartışmaya başlamıştık. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Öğretmenim Candan ve memeleri artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Anıl sikme beni çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini soyduğumda yalnızca pembe kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini öpmeye çalışıyordum. Debelenirken çok seksi gözüküyordu. Amını okşadıkça biraz rahatlamıştı. Kadınlığını yalıyordum. Ufaklığı diline verdim. Zorlayarak ağzına verdim. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder