27 Şubat 2015 Cuma

Türbanlı Baldızım Candan ile sikiş

Merhaba, sizlere bugün Türbanlı Baldızım Candan ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Anıl 30 yaşında seksi bakışlı ve çok abaza bir erkeğim. Bu olay seks hikayesi yaklaşık 3 sene kadar önce oldu. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Baldızım Candan ile beraber olmayı arzuluyordum. Çok seksi memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Günlerden Perşembeydi. Her zamanki gibi azdırıcı eteğiyle içerde dolanıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yetmişti. Büyüyen yarrağımı pantolonda tutmak da çaba sarf ediyordum. Hızlıca banyoya varıp Türbanlı Baldızım Candan hayaliyle 31 çektim. Göt arzusuyla doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Türbanlı Baldızım Candan çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel götüne sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Türbanlı Baldızım Candan ne olursa olsun siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya bulunduğu yere vardım. Üstünde kırmızı ateşli çooook sik kaldırıcı bir hırka bulunuyordu. Yanına doğru yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne dokundurdum. İlk hareketimde fark etmemişti. Yarım saat olmamıştı bile. Türbanlı Baldızım Candan ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Başlarda yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Baldızım Candan ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Anıl sikme beni diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini çıkardığımda yalnızca kırmızı kilotuyla duruyordu. Boynunu öpmeye başlamıştım. Altımda tam seks dolu şekildeydi. Memelerini okşadıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Sikimi diline uzattım. İstemese de sakso çektiriyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder