26 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Yeğenim Zehra nasıl siktim

Selam gençler, size şimdi Türbanlı Yeğenim Zehra ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Ben Alparslan 22 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Unutamadığım bu erotik hikaye tam olarak 2 sene kadar önce oldu. Uzun zamandır Türbanlı Yeğenim Zehra ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Devasa memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Sikiştiğimiz gün Pazartesiydi. Her zaman olduğu gibi azdırıcı sütyeniyle odamda dolanıyordu. Bu durum Yine beni azdırmaya neden olmuştu. Büyüyen sikimi göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya varıp Türbanlı Yeğenim Zehra hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Yeğenim Zehra çok kötü etmişti beni. Zorla mükemmel amına sahip olacaktım. Niyeti bozmuştum. Rızasıyla olmazsa tecavüz edecektim. Türbanlı Yeğenim Zehra her halükarda sikimi tadacaktı. Odaya yanına vardım. Üstünde yeşil seksi çooook güzel bir hırka giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Sakince elimi memelerine değdirdim. İlk başta hissetmemişti. Yarım saat kadar geçmişti. Türbanlı Yeğenim Zehra ile şaka bahanesiyle güreşmeye karar vermiştim. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden üstüne yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Yeğenim Zehra ve amı artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Altımdan kalkmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Bana vurmaya çabaladı. Götünü okşadım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan etme diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri sıyırdığımda bir tek pembe kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini yalamaya başlamıştım. Çırpınırken aşırı seksi şekildeydi. Memelerini okşadıkça az da olsa sakinlemişti. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sevişiyoruz.




2 yorum:

  1. Mrb serdar ben ciddi anlamda fantazi yasamak isteyen dul bayanlar kizlar evli citfler ciddi olan arasin 05324764618 erkekler ve istanbul disindakiler aramasin lutfen

    YanıtlaSil