28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Komşum Ayris ile ateşli hikaye

Merhaba, size bu yazımda Türbanlı Komşum Ayris ile nasıl analdan sikiştiğimizi anlatacağım. Ben Alparslan 24 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu olay seks hikayesi tam olarak 2 sene kadar önce gerçekleşti. Hep Türbanlı Komşum Ayris ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Mükemmel kalçası ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Salıydı. Her zamanki gibi içini gösteren sütyeniyle içerde dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Hızlıca banyoya gidip Türbanlı Komşum Ayris hayaliyle çavuşu devirdim. Seks isteğiyle deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Komşum Ayris fena azdırmıştı. İstemese de harika götüne koyacaktım. Niyeti bozmuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Komşum Ayris her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yanına vardım. Üzerinde sarı seksi çooook azdırıcı bir yelek giymişti. Yakınına yanaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde fark etmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Komşum Ayris ile şaka yollu tartışmaya başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Komşum Ayris ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Elimi memelerine götürdüm. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alparslan yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu yalamaya çalışıyordum. Çırpınırken tam sikilmelik bir biçimdeydi. Boynunu okşadıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Kadınlığını okşuyordum. Yarağımı diline götürdüm. Zorlayarak ağzına verdim. Sonraları o da mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder