27 Şubat 2015 Cuma

Yeğenim Candan ile çok özel

Hepinize merhaba, size bugün Yeğenim Candan ile çok zevkli bir şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Adım Alp 22 yaşında çok seksi ve sapık bir kişiyim. Bu sikiş yanılmıyorsam 3 sene önce oldu. Uzun zamandır Yeğenim Candan ile beraber olmayı arzuluyordum. Mükemmel kalçası ile beni azdırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumartesiydi. Hep yaptığı gibi içini gösteren eteğiyle mutfakta dolanıyordu. Bu hareketleri Her zamanki gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen yarrağımı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Koşarak banyoya giderek Yeğenim Candan hayaliyle 31 çektim. Seks isteğiyle doluydum. Gözümü karartmıştım.

Yeğenim Candan çok kötü etmişti beni. İstemese de çok seksi götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. O istemese bile tecavüz edecektim. Yeğenim Candan her halükarda sikimi tadacaktı. Salona yakınına geçtim. Üzerinde kırmızı içini gösteren çok sik kaldırıcı bir yelek vardı. Yanına doğru yaklaştım. Fark ettirmeden elimi memelerine dokundurdum. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Yeğenim Candan ile şaka bahanesiyle güreşmeye çabalamaya başladım. Başlarda çok kuvvet göstermedim. Daha sonra sessizce üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. Yeğenim Candan ve amı benim olacaktı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çalıştı. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Alp yapma çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Sütyenini soyduğumda yalnızca pembe kilotuyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya başlamıştım. Altımda tam sikilmelik şekildeydi. Boynunu yaladıkça az da olsa kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı boğazına verdim. İstemese de ağzına verdim. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder