25 Şubat 2015 Çarşamba

Kankam Esma tecavüz hikayesi

Selam gençler, sizlere şimdi Kankam Esma ile ne şekilde seks yaptığımı bahsedeceğim. Ben Ahmet 30 yaşında çok seksi ve sapık biriyim. Bu olay erotik hikaye yaklaşık 6 sene evvel gerçekleşti. Seksin ne olduğunu ögrendiğimden beri Kankam Esma ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Mükemmel götü ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Salıydı. Yine içini gösteren elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu hareketleri Hep yaptığı gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Harekete geçen ufaklığı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Koşarak odama gidip Kankam Esma hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle doluydum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kankam Esma fena azdırmıştı. Cebren mükemmel memelerine koyacaktım. Niyeti bozmuştum. O istemese bile tecavüz edecektim. Kankam Esma her şekilde benim olacaktı. Mutfağa yanına geçtim. Üzerinde sarı içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir yelek vardı. Yakınına yanaştım. Belli etmeden elimi götüne sürttüm. İlk hareketimde anlamamıştı. Yarım saat kadar geçmişti. Kankam Esma ile gülerek güreşmeye karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Sonra yavaşça üstüne çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Kankam Esma ve amı artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Ahmet yapma diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini çıkardığımda sadece sarı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Göğüslerini ısırmaya çalışıyordum. Debelenirken aşırı seksi şekildeydi. Memelerini öptükçe bir nebze kendini bırakmıştı. Göt deliğini parmaklıyordum. Ufaklığı boğazına verdim. Zorlayarak yalatıyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder