26 Şubat 2015 Perşembe

Kankam Fadime ile ateşli hikaye

Selam gençler, sizlere bugün Kankam Fadime ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Adım Zeki 27 yaşında çok seksi ve sapık bir erkeğim. Anlatacağım seks yaklaşık 7 sene evvel gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Kankam Fadime ile seks yapmayı istiyordum. Devasa memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Salıydı. Yine azdırıcı sütyeniyle içerde dolaşıyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Kocaman olan yarrağımı saklamak da zorlanıyordum. Hızlıca banyoya giderek Kankam Fadime hayaliyle çavuşu devirdim. Am isteğiyle deliriyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Kankam Fadime çok kötü etmişti beni. Cebren harika memelerine koyacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Kankam Fadime her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üzerinde yeşil içini gösteren çok sik kaldırıcı bir blüz bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Sakince bacağımı götüne dokundurdum. Hareketimi hissetmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Kankam Fadime ile şaka bahanesiyle tartışmaya başlamıştık. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Daha sonra farkettirmeden üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Kankam Fadime ve götü artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Oyunu bırakmaya çalıştı. Gözümü karartmıştım. Kaçmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Zeki etme çığlıkları atıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Elbiselerini sıyırdığımda bir tek kırmızı kilotuyla duruyordu. Memelerini yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken tam sikilmelik gözüküyordu. Amını yaladıkça bir nebze sakinlemişti. Göt deliğini okşuyordum. Yarağımı diline verdim. Zorla yalatıyordum. Biraz sonra ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder