28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Ablam Seda ile sikişimiz

Selam gençler, sizlere bugün Türbanlı Ablam Seda ile nasıl analdan sikiştiğimizi bahsedeceğim. Ben Hasan Hüseyin 18 yaşında kaslı ve sapık biriyim. Yaşadığımız sikiş tam olarak 3 sene önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Türbanlı Ablam Seda ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Devasa götü ile beni delirtiyordu. Sikiştiğimiz gün Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren eteğiyle içerde dolanıyordu. Bu durum Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yetmişti. Harekete geçen ufaklığı pantolonda tutmak da güçlük çekiyordum. Hızlıca tuvalete varıp Türbanlı Ablam Seda hayaliyle çavuşu devirdim. Göt düşüncesiyle doluydum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Ablam Seda fena azdırmıştı. Zorla harika amına sikimi sokacaktım. Kararı vermiştim. Rızasıyla olmazsa zorla sahip olacaktım. Türbanlı Ablam Seda her halükarda benim olacaktı. Salona yanına gittim. Üstünde kırmızı içini gösteren çooook sik kaldırıcı bir hırka giymişti. Üstüne doğru yanaştım. Belli etmeden elimi memelerine dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. 10 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Ablam Seda ile şaka bahanesiyle boğuşmaya karar vermiştim. İlk olarak ben altta kalmıştım. Daha sonra farkettirmeden üzerine çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Ablam Seda ve memeleri benim olacaktı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Yaptığımı anlamıştı. Oyunu bırakmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Kaçmaya çalıştı. Elimi memelerine götürdüm. Sütyenini zorluyordum. Hasan Hüseyin yapma diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda sadece sarı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok sikilmelik şekildeydi. Boynunu yaladıkça bir nebze kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Yarağımı diline uzattım. Zorlayarak yalatıyordum. Biraz sonra kendisi de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her zaman sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder