27 Şubat 2015 Cuma

Kankam Banu ile seks hikayemiz

Merhaba, size bugün Kankam Banu ile çok zevkli bir şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Alp 25 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Yaşadığım erotik hikaye yanılmıyorsam 2 sene kadar önce gerçekleşti. Kendimi bildim bileli Kankam Banu ile seks yapmayı hayalleri kuruyordum. Devasa kalçası ile sikimi kaldırıyordu. Günlerden Cumaydı. Yine seksi sütyeniyle içerde dolanıyordu. Bu görüntü Her zamanki gibi sikimi kaldırmaya yeterli olmuştu. Ayaklanan sikimi saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda odama giderek Kankam Banu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Göt arzusuyla deliriyordum. Gözümü karartmıştım.

Kankam Banu fena azdırmıştı. İstemese de harika amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. Kankam Banu ne olursa olsun benim olacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üstünde kırmızı içini gösteren çooook güzel bir yelek bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Sakince elimi memelerine dokundurdum. İlk hareketimde hissetmemişti. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Kankam Banu ile şaka bahanesiyle güreşmeye karar vermiştim. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Daha sonra farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Kankam Banu ve amı artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi hissetmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya çabaladı. Memelerini sıktım. Üstündekileri yırtmaya başladım. Alp sikme beni çığlıkları atıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda yalnızca sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Memelerini yalamaya başlamıştım. Debelenirken aşırı sikilmelik bir biçimdeydi. Boynunu yaladıkça biraz sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı boğazına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Biraz sonra o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri düzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder