25 Şubat 2015 Çarşamba

Türbanlı Baldızım Ela tecavüz hikayesi

Merhaba, sizlere şimdi Türbanlı Baldızım Ela ile nasıl sikiştiğimi açıklayacağım. Ben Zeki 24 yaşında çok seksi ve seks hikayeleri okumayı seven biriyim. Bu olay seks yanılmıyorsam 3 sene evvel oldu. Hep Türbanlı Baldızım Ela ile doyasıya sikişmeyi düşlüyordum. Mükemmel bacakları ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Hep yaptığı gibi seksi sütyeniyle odamda dolaşıyordu. Bu durum Her zaman olduğu gibi sikimi harekete geçirmeye yetmişti. Harekete geçen ufaklığı göstermemek de güçlük çekiyordum. Bir çırpıda banyoya varıp Türbanlı Baldızım Ela hayaliyle 31 çektim. Sikiş arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Baldızım Ela fena azdırmıştı. İstemese de harika götüne koyacaktım. Kararı vermiştim. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Baldızım Ela her şekilde sikimi tadacaktı. Mutfağa bulunduğu yere gittim. Üzerinde sarı ateşli fazla sik kaldırıcı bir hırka vardı. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne dokundurdum. İlk başta hissetmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Baldızım Ela ile şaka yollu boğuşmaya çabalamaya başladım. İlk olarak çok kuvvet göstermedim. Daha sonra sessizce üstüne çıktım. Üzerinde sikimi dayamıştım. Türbanlı Baldızım Ela ve amı benim olacaktı. İçice abanmıştım. Sikişiyor gibiydik. Onu sikeceğimi farketmişti. Altımdan kalkmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya çalıştı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki yapma diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Sütyenini sıyırdığımda bir tek kırmızı kilotuyla duruyordu. Boynunu yalamaya çabalıyordum altımda kıvranırken. Çırpınırken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Amını yaladıkça biraz sakinlemişti. Amını parmaklıyordum. Ufaklığı boğazına verdim. Zorlayarak sakso çektiriyordum. Bir süre ikimiz de zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beriher zaman sikişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder