25 Şubat 2015 Çarşamba

TeyzemEsma tecavüzüm

Hepinize merhaba, sizlere bu yazımda TeyzemEsma ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Zeki 22 yaşında kaslı ve sapık biriyim. Yaşadığımız erotik hikaye tam olarak 5 sene önce yaşandı. Hep TeyzemEsma ile seks yapmayı düşlüyordum. Devasa memeleri ile sikimi kaldırıyordu. Yanlış hatırlamıyorsam Pazardı. Her zaman olduğu gibi seksi elbisesiyle içerde dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya yetmişti. Kocaman olan ufaklığı saklamak da güçlük çekiyordum. Koşarak odama varıp TeyzemEsma hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

TeyzemEsma niyeti bozdurtmuştu bana. Cebren mükemmel amına koyacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sahip olacaktım. TeyzemEsma her halükarda sikimi tadacaktı. Salona yanına geçtim. Üstünde kırmızı seksi fazla güzel bir blüz vardı. Yanına doğru yaklaştım. Sakince elimi memelerine değdirdim. İlk başta anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. TeyzemEsma ile şaka bahanesiyle tartışmaya çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru sessizce vücudunun üzerine geçtim Sikimi amına yasladım. TeyzemEsma ve götü artık altımdaydı. Dayama işini abarttım. Sanki sikiyordum. Yaptığımı farketmişti. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Altımda debelenmeye çalıştı. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Zeki yapma diyerek ağlıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini sıyırdığımda bir tek sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken aşırı seks dolu gözüküyordu. Amını yaladıkça biraz rahatlamıştı. Göt deliğini okşuyordum. Sikimi ağzına götürdüm. İstemese de sakso çektiriyordum. Sonraları kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder