28 Şubat 2015 Cumartesi

Kardeşim Cansu ile sikiş

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bugün Kardeşim Cansu ile nasıl sikiştiğimi bahsedeceğim. Ben Ahmet 23 yaşında seksi bakışlı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Yaşadığım anal seks yanılmıyorsam 5 sene evvel gerçekleşti. Sikim kalktığından itibaren Kardeşim Cansu ile doyasıya sikişmeyi hayalleri kuruyordum. Devasa memeleri ile beni delirtiyordu. Günlerden Cumaydı. Hep yaptığı gibi seksi eteğiyle odamda dolaşıyordu. Bu hareketleri Her zaman olduğu gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Şahlanan yarrağımı göstermemek de çaba sarf ediyordum. Hızlıca tuvalete varıp Kardeşim Cansu hayaliyle mastürbasyon yaptım. Am isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Kardeşim Cansu fena azdırmıştı. Cebren mükemmel memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Kardeşim Cansu ne olursa olsun sikimi tadacaktı. Salona bulunduğu yere gittim. Üzerinde sarı seksi çok güzel bir hırka giymişti. Yakınına yanaştım. Fark ettirmeden elimi götüne değdirdim. Hareketimi anlamamıştı. 10 dakika olmamıştı bile. Kardeşim Cansu ile gülerek güreşmeye çabalamaya başladım. Önce yeniliyor gibi yapmıştım. Sonlara doğru farkettirmeden vücudunun üzerine geçtim Sürtmeye başlamıştım. Kardeşim Cansu ve amı çok yakınımdaydı. Dayama işini abarttım. Sikişiyor gibiydik. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya çabaladı. Kurtuluşu yoktu. Bana vurmaya niyet etti. Götünü okşadım. Sütyenini zorluyordum. Ahmet etme diye yalvarıyordu. Dediklerini umursamıyordum. Sütyenini sıyırdığımda sadece sarı kilotuyla altımda debeleniyordu. Göğüslerini ısırmaya başlamıştım. Debelenirken aşırı sikilmelik gözüküyordu. Memelerini öptükçe bir nebze kendini bırakmıştı. Amını okşuyordum. Yarağımı diline uzattım. İstemese de yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. O günden beridüzenli olarak sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder