25 Şubat 2015 Çarşamba

Türbanlı Kardeşim Betül ile sikiş

Selam gençler, sizlere bu yazımda Türbanlı Kardeşim Betül ile çok zevkli bir şekilde sikiştiğimi bahsedeceğim. Benim adım Alparslan 20 yaşında seksi bakışlı ve sapık bir erkeğim. Yaşadığımız anal seks tam olarak 2 sene önce oldu. Sikim kalktığından itibaren Türbanlı Kardeşim Betül ile beraber olmayı hayalleri kuruyordum. Devasa bacakları ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zaman olduğu gibi içini gösteren elbisesiyle içerde geziniyordu. Bu görüntü Yine sikimi harekete geçirmeye neden olmuştu. Şahlanan ufaklığı saklamak da zorlanıyordum. Bir çırpıda odama varıp Türbanlı Kardeşim Betül hayaliyle çavuşu devirdim. Sikiş arzusuyla yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Kardeşim Betül fena azdırmıştı. Zorla çok seksi memelerine sahip olacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Türbanlı Kardeşim Betül ne olursa olsun benim olacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üzerinde sarı ateşli fazla azdırıcı bir blüz giymişti. Yanına doğru yaklaştım. Sakince elimi memelerine dokundurdum. İlk başta anlamamıştı. 10 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Kardeşim Betül ile şaka yollu boğuşmaya başlamıştık. Başlarda ben altta kalmıştım. Sonra sessizce vücudunun üzerine yer değiştirdik. Sikimi amına yasladım. Türbanlı Kardeşim Betül ve götü artık altımdaydı. Üstüne doğru yüklendim iyice. Sanki sikiyordum. Onu sikeceğimi farketmişti. Oyunu bırakmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Alparslan yapma diyerek ağlıyordu. Artık geri dönemezdim. Üstündekileri çıkardığımda sadece kırmızı tangasıyla altımda debeleniyordu. Boynunu yalamaya başlamıştım. Altımda tam seks dolu şekildeydi. Amını yaladıkça bir nebze rahatlamıştı. Kadınlığını yalıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorla sakso çektiriyordum. Biraz sonra kendisi de mutlu olmaya başlamıştı. mutlu olmaya başlamıştı. O günden beriher zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder