26 Şubat 2015 Perşembe

Ablam Hatice ile ateşli hikaye

Hepinize merhaba, siz değerli takipçilere bu yazımda Ablam Hatice ile ne şekilde analdan sikiştiğimizi açıklayacağım. Benim adım Zeki 27 yaşında çok sikici ve çok abaza bir erkeğim. Yaşadığımız göt sikişi yaklaşık 3 yıl kadar önce gerçekleşti. Yıllarca Ablam Hatice ile beraber olmayı arzuluyordum. Devasa götü ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Çarşambaydı. Her zamanki gibi azdırıcı eteğiyle mutfakta geziniyordu. Bu görüntü Hep yaptığı gibi beni azdırmaya yeterli olmuştu. Şahlanan sikimi pantolonda tutmak da zorlanıyordum. Hızlıca banyoya gidip Ablam Hatice hayaliyle mastürbasyon yaptım. Seks düşüncesiyle yanıp tutuşuyordum. Azgınlıktan deliye dönmüştüm.

Ablam Hatice fena azdırmıştı. İstemese de mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse zorla sikecektim. Ablam Hatice her halükarda siktiğim kızlar kervanına katılacaktı. Odaya yakınına gittim. Üstünde sarı ateşli fazla azdırıcı bir hırka bulunuyordu. Üstüne doğru yanaştım. Sakince elimi götüne sürttüm. Hareketimi fark etmemişti. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Ablam Hatice ile şaka bahanesiyle tartışmaya karar vermiştim. İlk olarak yeniliyor gibi yapmıştım. Sonra farkettirmeden vücudunun üzerine çıktım. Sikimi amına yasladım. Ablam Hatice ve amı artık altımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Onu sikeceğimi anlamıştı. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Bana vurmaya niyet etti. Memelerini sıktım. Sütyenini zorluyordum. Zeki etme diye yalvarıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Elbiselerini sıyırdığımda sadece kırmızı dantelli iç çamaşarıyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Altımda tam seksi şekildeydi. Amını öptükçe az da olsa sakinlemişti. Kadınlığını parmaklıyordum. Ufaklığı ağzına uzattım. Zorlayarak yalatıyordum. Sonraları o da zevk almaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. İlk sikişmemizden beri her gün sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder