28 Şubat 2015 Cumartesi

Türbanlı Ablam Ayşe ile çok özel

Merhaba, size bu yazımda Türbanlı Ablam Ayşe ile nasıl sikiştiğimi anlatacağım. Benim adım Zeki 18 yaşında oldukça yakışıklı ve seks hikayeleri okumayı seven bir erkeğim. Bu seks tam olarak 2 yıl evvel oldu. Kendimi bildim bileli Türbanlı Ablam Ayşe ile seks yapmayı düşlüyordum. Çok seksi memeleri ile beni azdırıyordu. Günlerden Çarşambaydı. Hep yaptığı gibi içini gösteren sütyeniyle içerde geziniyordu. Bu görüntü Her zaman olduğu gibi sikimi kaldırmaya neden olmuştu. Şahlanan yarrağımı saklamak da güçlük çekiyordum. Koşarak tuvalete giderek Türbanlı Ablam Ayşe hayaliyle çavuşu devirdim. Seks isteğiyle yanıp tutuşuyordum. Gözümü karartmıştım.

Türbanlı Ablam Ayşe fena azdırmıştı. Zorla çok seksi amına sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. O istemese bile zorla sahip olacaktım. Türbanlı Ablam Ayşe her şekilde sikimi tadacaktı. Odaya bulunduğu yere geçtim. Üstünde kırmızı içini gösteren fazla azdırıcı bir yelek bulunuyordu. Yakınına yanaştım. Sakince bacağımı götüne sürttüm. Hareketimi anlamamıştı. 5 dakika geçmiş ya da geçmemişti. Türbanlı Ablam Ayşe ile gülerek boğuşmaya çabalamaya başladım. Önce ben altta kalmıştım. Daha sonra sessizce vücudunun üzerine çıktım. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Ablam Ayşe ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Sanki sikiyordum. Sikimin kalktığını anlamıştı. Altımdan kalkmaya çalıştı. Ne olursa olsun sikecektim. Kaçmaya niyet etti. Götünü okşadım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki etme diyerek ağlıyordu. Tabi ki dinlemiyordum. Üstündekileri sıyırdığımda sadece kırmızı kilotuyla altımda debeleniyordu. Boynunu ısırmaya başlamıştım. Altımda tam seksi şekildeydi. Amını okşadıkça biraz kendini bırakmıştı. Amını yalıyordum. Yarağımı ağzına götürdüm. Zorla ağzına verdim. Bir süre ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her gün sikiyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder