25 Şubat 2015 Çarşamba

Türbanlı Yeğenim Gamze ile seks hikayemiz

Merhaba, size bugün Türbanlı Yeğenim Gamze ile ne şekilde seks yaptığımı açıklayacağım. Benim adım Zeki 29 yaşında seks dolu ve seks hikayeleri okumayı seven bir kişiyim. Bu erotik hikaye yanılmıyorsam 3 sene önce yaşandı. Kendimi bildim bileli Türbanlı Yeğenim Gamze ile seks yapmayı arzuluyordum. Devasa memeleri ile beni sik diye bağırıyordu vücudu. Yanlış hatırlamıyorsam Cumaydı. Her zamanki gibi azdırıcı sütyeniyle mutfakta geziniyordu. Bu durum Her zamanki gibi beni azdırmaya neden olmuştu. Büyüyen ufaklığı göstermemek de zorlanıyordum. Hızlıca tuvalete gidip Türbanlı Yeğenim Gamze hayaliyle 31 çektim. Am isteğiyle deliriyordum. Gözüm Dönmüştü.

Türbanlı Yeğenim Gamze niyeti bozdurtmuştu bana. İstemese de mükemmel memelerine sikimi sokacaktım. Kafaya Koymuştum. İsteyerek vermezse tecavüz edecektim. Türbanlı Yeğenim Gamze her halükarda benim olacaktı. Salona yakınına geçtim. Üzerinde yeşil içini gösteren çooook güzel bir yelek vardı. Üstüne doğru yaklaştım. Fark ettirmeden bacağımı götüne sürttüm. İlk başta fark etmemişti. 5 dakika olmamıştı bile. Türbanlı Yeğenim Gamze ile gülerek tartışmaya çabalamaya başladım. Başlarda ben altta kalmıştım. Daha sonra yavaşça üzerine yer değiştirdik. Sürtmeye başlamıştım. Türbanlı Yeğenim Gamze ve amı çok yakınımdaydı. İçice abanmıştım. Resmen sikiyordum. Sikimin kalktığını hissetmişti. Kurtulmaya niyet etti. Ne olursa olsun sikecektim. Altımda debelenmeye çabaladı. Memelerini sıktım. Elbisesini çıkartmaya başladım. Zeki yapma diye yalvarıyordu. Artık geri dönemezdim. Elbiselerini soyduğumda yalnızca kırmızı dantelli iç çamaşarıyla duruyordu. Boynunu öpmeye çabalıyordum altımda kıvranırken. Debelenirken çok seks dolu bir biçimdeydi. Amını öptükçe az da olsa kendini bırakmıştı. Göt deliğini yalıyordum. Ufaklığı diline uzattım. Zorla yalatıyordum. Sonraları ikimiz de mutlu olmaya başlamıştı. zevk almaya başlamıştı. Siktiğimden beri her zaman sevişiyoruz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder